| 11.11.25 at 07:56 PM |
|
|
siripum
Bronze Member ![]() ![]() Posts: 29 Joined: 23.10.25 |
Heeft iemand de toernooien op BetSomnia al eens ge Ik zag dat BetSomnia dagelijkse en wekelijkse slottoernooien organiseert met behoorlijke prijzenpotten, maar ik vraag me af of die de moeite waard zijn om aan mee te doen. Zijn ze eerlijk, of worden ze gedomineerd door highrollers? Ik hou van een vriendelijke competitie, maar niet als het onmogelijk is om zelfs maar een rang te behalen. |
| 11.11.25 at 08:51 PM |
|
|
lakidog
Bronze Member ![]() ![]() Posts: 29 Joined: 23.10.25 |
Ik doe regelmatig mee aan die toernooien op betsomnianl . Wat ik leuk vind, is dat de toernooien gebaseerd zijn op multiplierwinsten, niet alleen op de totale inzet. Dus zelfs spelers met een kleine inzet kunnen in de top 10 eindigen als ze geluk hebben met een hoge multiplier. Het scorebord wordt live bijgewerkt en de prijzen worden automatisch verdeeld, dus je hoeft niet te wachten. Ik heb zelfs een keer €40 gewonnen door gewoon te spelen terwijl ik spinde. Het voegt een leuke toevoeging toe aan de normale gameplay – het voelt interactiever dan alleen maar solo spins. |
| 11.11.25 at 09:12 PM |
|
|
archytrek
Bronze Member ![]() ![]() Posts: 28 Joined: 23.10.25 |
Ik heb me ooit per ongeluk aangemeld bij een toernooi op een andere site en eindigde hoog, puur omdat ik een waanzinnige gelukssessie had. Het is verslavend als je er eenmaal in zit – zelfs als de prijs niet enorm is, voegt het spanning toe aan het reguliere spel. |
Page loaded in: 0.03026 | queries: 10