Logo

Mad TV Forum

Play Mad TV

Mad TV Forum >> Main Page >> Sonstiges zum Original >> Zijn de toernooien bij VIPZino eerlijk?

Zijn de toernooien bij VIPZino eerlijk?
11.11.25 at 07:50 PM Quote Edit Report
siripum
Bronze Member

StarStarStar

Zijn de toernooien bij VIPZino eerlijk?

Ik heb me bij een paar toernooien op andere sites aangemeld, maar had altijd het gevoel dat er gefraudeerd werd – elke week dezelfde topspelers. VIPZino adverteert met slottoernooien met grote prijzenpotten, maar zijn die ook echt eerlijk? Maken nieuwe spelers überhaupt kans om iets te winnen?
11.11.25 at 08:44 PM Quote Edit Report
lakidog
Bronze Member

StarStarStar

Ik heb aan behoorlijk wat toernooien deelgenomen op https://vipzinonl.net/, en die zijn redelijk eerlijk, voor zover ik heb kunnen zien. De resultaten zijn gebaseerd op multipliers, niet op de totale inzet, waardoor spelers met een kleine inzet een kans maken op de topposities. Ze werken de ranglijsten live bij, zodat je je voortgang in realtime kunt volgen. Ik ben een keer 12e geworden en heb zelfs een willekeurige prijs gewonnen voor mijn deelname. Het beste is dat ze meerdere kleinere toernooien per week organiseren – niet slechts één groot maandelijks evenement. Het voelt competitief, maar toch leuk, niet gedomineerd door highrollers.
11.11.25 at 09:09 PM Quote Edit Report
archytrek
Bronze Member

StarStarStar

Ik vind het leuk als toernooien gebruikmaken van multiplierscores in plaats van ruwe inzetten – dat maakt het meer op vaardigheden gebaseerd. Ik heb ooit gratis spins gewonnen door gewoon geluk te hebben met een inzet van €0,30. Het is bevredigender als iedereen een eerlijke kans heeft.

Topic Options
Page loaded in: 0.03497 | queries: 10