| 11.11.25 at 07:41 PM |
|
|
siripum
Bronze Member ![]() ![]() Posts: 29 Joined: 23.10.25 |
Heb je geluk met de wekelijkse races van MonixBet? Ik zag dat MonixBet iets organiseerde dat wekelijkse races met prijzenpotten heet, maar ik kon geen duidelijke details vinden. Zijn dit soort scoreborden waar je meedoet aan slots? Ik vraag me af of het echt mogelijk is om iets te winnen zonder waanzinnige bedragen in te zetten. |
| 11.11.25 at 08:37 PM |
|
|
lakidog
Bronze Member ![]() ![]() Posts: 29 Joined: 23.10.25 |
Ik heb meegedaan aan een paar van die races op monixbet en heb er ooit een kleine geldprijs mee weten te bemachtigen. Je verdient punten op basis van de totale multipliers, niet alleen de hoogte van de inzet, dus je hoeft geen enorme bedragen in te zetten. Het scorebord wordt live bijgewerkt, wat het leuk houdt – vooral als je jezelf ziet klimmen. Zelfs als je niet in de top tien eindigt, krijgen spelers met een lagere ranking nog steeds gratis spins of bonussen. De racethema's veranderen wekelijks, zoals "Wild West Spins" of "Mega Wins Week". Het is een leuke toevoeging die wat vriendelijke competitie toevoegt aan het reguliere spel. |
| 11.11.25 at 09:05 PM |
|
|
archytrek
Bronze Member ![]() ![]() Posts: 28 Joined: 23.10.25 |
Ik heb op andere sites aan soortgelijke evenementen meegedaan – nooit verwacht dat ik zou winnen, maar de adrenaline die je voelt als je naam stijgt, is verslavend. Het verandert solo spinnen in een soort minitoernooi, wat het veel socialer maakt. |
Page loaded in: 0.06071 | queries: 10